martes, 24 de abril de 2018

STRANGER THINGS

STRANGER THINGS


Resultat d'imatges de stranger things


Després de varies entrades parlant-vos dels meus personatges preferits, he decidit donar-vos una opinió personal i general sobre la serie.

Quan la vaig començar a veure no m'entusiasmava molt, però tothom deia que era molt xula així que li vaig donar una oportunitat. Al tercer capitol ja estava totalment enganxada a la serie. En cada capitol hi ha tant de misteri que no podia parar de veure-la. Hem va començar a agradar molt perquè no tot era misteri,apart també es veia molta amistat entre els personatges, aventura, amor... Es la meva serie preferida per varius motius, els personatges, els efectes especials... Però el principal motiu és la historia. És una historia que a mi en general m'agrada molt, perquè ens ensenyen el valor dels amics, a arriscar-nos, a que tot i que tinguis por siguis valent i ho afrontis, a no rendir-te mai...
La serie actualment té dues temporades, les dues increïbles, però si he de triar una hem quedaria amb la segona, hem va semblar més emocionant i mes intrigant, al haver vist ja la primera tenia bastant més intriga sobre que passaria i la producció de la segona temporada hem va semblar al·lucinant. 

Us recomano moltíssim aquesta serie si us agraden les series de misteri, amistat i amor. No cal que us encantin exactament aquests tres temes per a que us agradi aquesta serie perquè té una mica de tot. És una serie molt addictiva i que recomano veure en el vostre temps lliure perquè es molt entretinguda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario